Моделі літаків , автомобілів , катерів та яхт ( Ексклюзивне виготовлення )

Наші моделі

Наша виробнича фірма має можливістю виготовлення будь-яких деталей з композиційних матеріалів . А отже ми можемо робити та виробляємо остаточну складання :

< ul >
  • авіамоделей класів : F1A, F1B, F1C, F1H, F1G, F1S, F3K (HLG), F3B, F3J
  • моделей суден та моделей яхт спортивних
  • моделей суден та моделей яхт хобі-варіантів
  • силові частини моделей автомобілів
  • радіокерованих рибальських катамаранів для доставки снастей та підживлення ( човен для підгодовування )
  • Човен для підгодовування

    Радіо-керований рибальський катамаран для доставки снастей та підгодовування

    Це виріб є новинкою нашого виробництва , і вже отримало безліч позитивних відгуків від фанатів-рибалок !

    Цей катамаран побудований на базі спортивної вітрильною моделі , а модель є точної копією справжнього туристичного парусного катамарану, який скоро спуститься на воду!

    Гідність цією моделі :

    < ul >
  • дешевше більш ніж у 2 рази над аналогами Європейського виробництва
  • на багато стійкіше , ніж моделі-човни ( можуть працювати на хвилях )
  • має велику корисну площа для завантаження, а отже зручність укладання транспортованого вантажу
  • На сайті скоро з’являться всі технічні характеристики та комплектація .

    Габаритні розміри човни – (900 x 350) мм

    Технологія виготовлення

    Абсолютно всі деталі для моделей виготовляються методом формування в автоклаві під час тиску вище 10 атм . та на епоксидній смолі гарячого затвердіння (температура полімеризації 150 град. Цельсія ) або методом вакуумного формування на епоксидних смолах L285 та Д20.

    При цьому основна частина виробів виготовляється з карбону ( carbon ) та кевлару ! Тільки корпуси моделей суден та моделей яхт виготовляються з склотканини ( скловолокна ) з додаванням карбону .

    Замовниками моделей є професійні спортсмени , або фірми , які вимагають ексклюзивність виготовлення та нерозповсюдження креслень .

    Отже , для замовлення моделі ми просимо вас надіслати окреме пропозиція .

    Деталі з карбону та кевлару на моделі літаків , квадрокоптерів , катерів і яхт

    Наша виробнича фірма виготовляє величезну частина комплектуючих з композиційних матеріалів для авіамоделей та силові частини для судномоделей та автомоделей! Такими деталями є :

    < ul >
  • карбонова пластина кріплення виконавчих механізмів для квадрокоптерів , вертольотів та моделей автомобілів
  • лонжерон
  • передня та задня кромки
  • відбортування для нервюр
  • кесон (D – box )
  • хвостова балка ( циліндрична та конічна )
  • тяга керування
  • штир кріплення крила
  • щогла та гік
  • ресора коліс
  • Абсолютно всі деталі для моделей виготовляються методом автоклавного формування при тиску вище 10 атм . і на епоксидному сполучному гарячого затвердіння 5-211Б (температура полімеризації 150 град.Цельсія ).

    Автоклавна технологія та застосування гарячого сполучного дозволили ( порівнюючи із звичайними композитами на основі L 285, ЕД-20, КДА…):

    < ul >
  • збільшення міцності на 10-30%
  • зменшення ймовірності розшарування
  • збільшення температури при якій можна, можливо використовувати ці деталі
  • Отже , масу та розміри деталі можна, можливо зменшити на 20-60%. При цьому міцність не зміниться .

    Переваги деталей з карбону та кевлару з автоклаву

    Глобальне перевага автоклавного формування над пресуванням терморозширюється гумою :

    < ul >
  • рівномірне розподіл тиску по всій поверхні деталі , що максимально зменшує внутрішні напруги пластику
  • рівномірний нагрівання та охолодження деталі (гума дуже повільно нагрівається від країв до середини )
  • Залежно від властивостей тканини , волокон та їх напрямки ми можемо виготовити деталь з характеристиками, необхідними Вам.

    Міцність нових композитів , які виробляються автоклавним формуванням на гарячому сполучному та з високоміцного ровінгу , зросла в 2,8 рази над композитами з стрічки Луп-01, того ж сполучного , але з формованого терморозширюється гумою !

    Паралельно зі значним збільшенні міцності , зросла так само і пластичність нових композитів , а ймовірність розшарування пластиків на них основі , зменшилася . Таким чином, з’явилася унікальна можливість знизити розміри та масу силових елементів конструкції моделі в 1,3-1,6 разів, при цьому не лише без зменшення їх міцності , але в ряді випадків і з її збільшенням .

    Автоклавна технологія та застосування гарячого сполучного дозволили ( порівнюючи із звичайними композитами на основі L 285, ЕД-20, КДА…):

    < ul >
  • збільшення міцності на 10-30%
  • зменшення ймовірності розшарування
  • збільшення температури при якій можна, можливо використовувати ці деталі
  • Отже , масу та розміри деталі можна, можливо зменшити на 20-60%. При цьому міцність не зміниться .

    Відмінність цією технології полягає в тому , що :

    < ul >
  • як сполучного застосовується епокси-фенольна смола з температурою полімеризації 120-200 ° С
  • під час полімеризації на заготівлю діє тиск до 32 атм
  • Це дає :

    < ul >
  • сполучна займає відстань не тільки між волокнами, а й між клітинами тканини
  • відсутність бульбашок газу в деталі
  • зменшення відстані між шарами тканини
  • У прайс -листі вказано основні геометричні розміри за якими Ви можете вибрати необхідні деталі або замовити свої унікальні розміри .


    Ми можемо необхідні вам моделі літаків, квадрокоптерів, катерів, яхт доставити до міст України: Київ, Харків, Львів, Дніпро, Запоріжжя, Одеса, Житомір, Миколаїв, Полтава та ін міста, де є доставка поштами: «Нова пошта».